keskiviikko 18. tammikuuta 2012

Alku

Olen jo jonkin aikaa miettinyt oman blogin aloittamista. Sitä on hidastanut päässä vellova kysymystulva: Miksi? Kenelle? Mitä hyötyä? Ehdinkö? Kiinnostaako ketään? Saanko aikaan? Riittääkö asiaa? Stressaako?

Aiemmin olen paria blogia kirjoitellutkin. Toinen oli matkablogi Manchesterissa asutusta ajasta ja toinen oli käsikirjoitusopintojen ajalta kerättyjen muistiinpanojen talletusta.

Nyt tänään, kaikista puolikkaista pohdinnoista huolimatta päätin lopettaa vatvomisen ja aloittaa tämän uuden blogin.

Blogi tulee käsittelemään ennen kaikkea luovaa kirjoittamista. Toivon, että purkaessani ajatuksiani tänne ne ehkä jotenkin selkeytyvät omassakin päässäni. Niistä ehkä sikiää joitain uusia ajatuksia. Ne jäävät talteen. Ja mikäli olen sinnikäs, voin toivottavasti myöhemmin huomata, että olen vuosien aikana kasvanut johonkin suuntaan, kehittynyt jollain tavalla.

Ja pyrin ottamaan tämän rennosti! En tavoittele täydellistä tekstiä, mahdollisimman omaperäistä tyyliä, suuria lukijamääriä - vaan teen tätä ensisijaisesti oman itseni vuoksi.

Toki toivon, että ajan mittaan tähän blogiin kertyisi kirjoituksia, jotka olisivat kiinnostavia muidenkin kuin itseni mielestä. Kommentointi ja ajatustenvaihto olisi tietysti erittäin hedelmällistä. Ja olisihan se tietysti hienoa, jos joku jonain hetkenä saisi täältä jonkin uuden ajatuksen - niin kuin itsekin olen saanut kuunnellessani, katsoessani tai lukiessani muiden tekemisiä, sanomisia ja kirjoituksia.

Että jotain tämän tyyppistä.

Tästä se alkaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti